Saturday, August 1, 2015

1/4 tabletti

Ma arkan hommikuti selle tohutu pearingluse peale. Veider, et sellist asja unes tunda on voimalik. Mu aju vajab seda vaikest 1/4 tabletti ja keha annab sellest marku.
Kell on 05:56 ja 66 on olnud rahulik. Mingeid veidraid unenagusid pole olnud (pigem meeldivaid) ja ma pole deliiriumis. Aga ma t6usen tohutu pearingluse peale ja v6tan oma 1/4 tabletti. Tean, et kohe laheb paremaks. Niipea kui toimeaine verre ja seejarel ajju j6uab. K6ige rutem juhtub see nagu ikka tyhja k6huga ja mingi gaasilise vedelikuga. Tavaliselt olen kohviga v6tnud. Tana joon koolat.
See on v66rutus sellest yhest kemikaalist, ei saaks 6elda, et see on vaga ebameeldiv ja suuri  vaevusi tekitav. On tunduvalt raskemaid aegu tulnud yle elada, nii fyysiliselt kui vaimselt.
Istun balkonil ja naudin merevaadet magede vahel. See on koht, kus Aadria meri l6peb ja Ioonia algab. Veel on jahe ja vaikne, kuulan kuidas linnud laulavad ja lained nailise rahuga randa rulluvad.
Mu 1/4 tabletti on oodatud kohas. Mul on parem.

No comments: